Το καλάθι μου

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
ΣΥΝΟΛΟ: {{order.final_cost}}
Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες πάνω από 60€ και έως 3kg
6 Άτοκες Δόσεις για αγορές άνω των 150€

 

 

Γιατί να προτιμήσω την αγορά από το internet?

  • Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται παραγγελίες 24 ώρες το 24ωρο και είναι ‘ανοικτό’ 7 ημέρες την εβδομάδα
  • Τα προϊόντα θα αποσταλούν την επόμενη ημέρα της παραγγελίας (εφόσον είναι διαθέσιμα στις αποθήκες μας)
  • Θα ενημερώνεστε on-line για την εξέλιξη της παραγγελίας σας
  • Τα προϊόντα που επιθυμείτε θα αποσταλούν σε εσάς σε οποιδήποτε σημείο της Ελλάδας κι αν βρίσκεστε. Με αυτόν τον τρόπο θα επωφεληθείτε από τις τιμές μας και την ποιότητα των προϊόντων μας ακόμα και στις πιο απόμακρες περιοχές

 

Είναι εξασφαλισμένη η αγορά μέσω internet?

Την ασφάλεια των συναλλαγών σας εγγυάται η τράπεζα Eurobank. Οι χρεώσεις με πιστωτική κάρτα μέσω internet είναι απόλυτα ασφαλείς – βλέπετε Όρους χρήσης – Ασφάλεια –. Εάν παρ’ όλα αυτά δεν εμπιστεύεσθε ακόμη την αποπληρωμές μέσω διαδικτύου, υπάρχει η δυνατότητα αποπληρωμής με την παράδοση – αντικαταβολή –.

 

Τι γίνεται με τα προσωπικά μου δεδομένα?

Το JumpOut δεν θα εκμεταλλευθεί με κανένα παράνομο τρόπο τα στοιχεία που εσείς δίνετε σε εμάς. Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν φθάνουν ποτέ σε εμάς, αφού οι συναλλαγές σας γίνονται στο server της τράπεζας Eurobank και δεν αποστέλλονται από την τράπεζα Eurobank πίσω σε εμάς. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε (π.χ. όνομα, τηλέφωνο, διεύθυνση email κλπ), δεν πωλούνται και δεν ενοικιάζονται σε τρίτους. Τα στοιχεία που μας δίνετε, χρησιμοποιούνται για την ομαλή διεκπεραίωση των παραγγελιών.

 

Μπορώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με την εταιρία σας?

Το τηλεφωνικό μας κέντρο είναι στην διάθεση σας καθημερινά από της 9:00 έως της 17:00. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 801 50 05 108 (από σταθερό), ή 211 411 0869 (από κινητό). Σάββατο 10:00 έως 14:00.

 

Υπάρχει φυσικό κατάστημα, όπου μπορώ να επισκεφθώ και να κάνω τις αγορές μου?

Ναι. Το JumpOut έχει την έδρα του στην Λεωφ. Ποσειδώνος 31, στο Παλαιό Φάληρο. Στο φυσικό μας κατάστημα δεν υπάρχουν όλα τα προϊόντα ετοιμοπαράδοτα. Εάν σας ενδιαφέρει κάτι συγκεκριμένο, καλό είναι να μας κάνετε ένα τηλέφωνο για να επιβεβαιώσουμε την διαθειμότητα του.

 

Πόσο θα είναι το κόστος μεταφοράς που θα πληρώσω?

Ανάλογα με τον τρόπο αποστολής διαμορφώνονται και τα έξοδά της. Αναλυτικότερα:

Courier

  • Δωρεάν αποστολή σε ολόκληρη την Ελλάδα για παραγγελίες έως 3 kg και αξία μεγαλύτερη των 90,00€ (εφόσον η παραγγελία εκτελεσθεί με πιστωτική κάρτα). Διαφορετικά χρεώνεται αντικαταβολή 2,00€
  • Παραγγελίες αξίας μικρότερης των 90,00€ και βάρους έως 3 kg, χρεώνονται με έξοδα αποστολής 4,50€ – μαζί με την αντικαταβολή –. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει αντικαταβολή, τα έξοδα είναι 2,5€
  • Εάν το βάρος της παραγγελίας υπερβαίνει τα 3 kg, τότε η επιπλέον χρέωση είνια 1,50€ ανά κιλό:

Π.χ. αποστολή δέματος 6 kg με αντικαταβολή και κόστους 85,00 €

    Χρέωση: 4,50 + (6-3)*1,5€ = 9,00€

    Κόστος αντικαταβολής: 2,00€

    Συνολικό κόστος αποστολής (μαζί με την αντικαταβολή):

    9,00€ + 2,00€ = 11,00€

Ή απλά, αφήστε το site μας να το υπολογίσει

Πρακτορείο Μεταφορών

Η αποστολή με πρακτορεία μεταφορών ενδείκνυται για αποστολή αντικειμένων μεγάλου βάρους (ή όγκου). Το κόστος σε αυτή την περίπτωση είναι της τάξεως των (5 – 15) € (ενδεικτική χρέωση και όχι δεσμευτική). Σε περιπτώσεις που το δέμα έχει μεγάλες διαστάσεις το ποσό μπορεί να είναι μεγαλύτερο (εξαρτάται από το πρακτορείο και τον τόπο προορισμού).

Ο πελάτης παραλαμβάνει το δέμα από το πρακτορείο, όπου και πληρώνει το επιπλέον κόστος μεταφοράς. Σε αυτή την περίπτωση (αποστολή με πρακτορεία μεταφορών) δεν γίνεται δεκτή η αντικαταβολή.

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιλέξει εκείνος το πρακτορείο μεταφορών που θέλει να αναλάβει την αποστολή. Σε αντίθετη περίπτωση το πρακτορείο επιλέγεται από το JumpOut.

 

Δικαιούμαι μειωμένο Φ.Π.Α. ή απαλλάσσομαι από αυτό. Τι πρέπει να κάνω για να μην χάσω αυτό το δικαίωμά μου?

Οι περιπτώσεις που δικαιούνται μειωμένο Φ.Π.Α., ή απαλλάσσονται (αλιείς, παραμεθόριες περιοχές, εταιρίες που κόβουν Δελτίο Προμήθειας Υλικών) εξυπηρετούνται από το JumpOut μόνο κατόπιν συνεννόησης στο 801 50 05 108 (από σταθερό), ή στο 211 411 0869 (από κινητό), ή στέλνωντας e-mail στο sales@JumpOut.gr. Εφόσον επικοινωνήσετε μαζί μας, θα ενημερωθείτε για το ακριβές κόστος, τον τρόπο πληρωμής και τον τρόπο αποστολής της παραγγελίας σας. Εάν προβείτε σε κατευθείαν αγορά από το site του JumpOut, χωρίς να έχετε ενημερώσει ότι δικαιούστε μειωμένο Φ.Π.Α., ή απαλλαγή, χάνετε το δικαίωμά σας αυτό. Το JumpOut δεν φέρει καμία ευθύνη σε αυτήν την περίπτωση.

 

Τι γίνεται σε περίπτωση που το προϊόν που έφτασε στα χέρια μου δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες μου?

Εάν δεν είστε 100% ικανοποιημένος/ η με την αγορά σας, μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν σας με οποιοδήποτε άλλο μέσα από το κατάστημά μας, ή εφόσον το επιθυμείτε, να σας επιστραφούν τα χρήματά σας πίσω. Για περισσότερα ανατρέξτε στις παραγράφους Αλλαγές προϊόντων και Πολιτική επιστροφών.

 

Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω?

Ελαττωματικά προϊόντα νοούνται εκείνα που κατά την παράδοσή τους εξακριβώθηκε* βλάβη, η οποία όμως δεν οφείλεται στον πελάτη ή την μεταφορά.

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα, μέσω e-mail στο sales@JumpOut.gr, ή τηλεφωνικά στο 801 50 05 108 (από σταθερό), ή στο 211 411 0869 (από κινητό). Εμείς θα επικοινωνήσουμε με τον κατασκευαστή ή αντιπρόσωπο του προϊόντος και θα ξεκινήσουμε την σχετική διαδικασία. Υπεύθυνος για τους όρους εγγύησης και την τήρησή της, είναι ο αντιπρόσωπος.

Τα έξοδα αποστολής δεν θα επιβαρύνουν τον πελάτη – σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος –.

* Η εξακρίβωση γίνεται από τον αντιπρόσωπο, όχι τον πελάτη

 

Προέβησα σε παραγγελία, αλλά δεν είχα κανένα νέο. Τι πρέπει να κάνω?

Με κάθε παραγγελία δέχεσθε e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας. Σε περίπτωση που δεν λάβετε μέσα σε 24 ώρες το e-mail, επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@JumpOut.gr, ή τηλεφωνικά στο 801 50 05 108 (από σταθερό), ή στο 211 411 0869 (από κινητό).

 

Είναι όλα τα προϊόντα καινούρια?

Ναι. Όλα τα προϊόντα μας είναι καινούρια. Σε ειδικές περιπτώσεις που δεν θα ισχύει αυτό, θα αναγράφεται ρητά και το προϊόν θα έχει ειδική τιμή.

 

Πότε θα παραλάβω το προϊόν που παρήγγειλα?

Όταν το προϊόν που έχετε παραγγείλει βρίσκεται στις αποθήκες μας, η αποστολή γίνεται την ίδια ημέρα ή την επόμενη (ανάλογα με την ώρα που έγινε η παραγγελία). Σε διαφορετική περίπτωση ο χρόνος αποστολής κυμαίνεται από μια έως τρεις ήμερες. Η συντριπτική πλειοψηφία (ποσοστό >80%) των παραγγελιών εκτελείται εντός 48 ωρών.

Οι χρόνοι παράδοσης για κάθε έναν από τους τρόπους αποστολής είναι:

  • Courier: (1-2 εργάσιμες)
  • Ταχυδρομείο: (2-4 εργάσιμες)
  • Πρακτορεία μεταφορών (1-2 εργάσιμες και παραλαβή από την έδρα του πρακτορείου)

 

Η εταιρία σας κερδίζει από την αποστολή των προϊόντων?

Όχι. Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με τρόπο τέτοιο ώστε ο πελάτης να πληρώνει την εταιρία μεταφοράς και όχι το JumpOut.

 

Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία?

Μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία τηλεφωνώντας άμεσα στο 801 50 05 108 (από σταθερό), ή στο 211 411 0869 (από κινητό), ή στέλνοντας e-mail στο sales@JumpOut.gr. Παρακαλείσθε να αναφέρετε τον κωδικό παραγγελίας, την ημερομηνία πραγματοποίησής της, καθώς και το όνομα του εντολέα.

 

Μπορώ να επιστρέψω ένα δώρο που μου προσέφεραν και έχει αγοραστεί από το κατάστημά σας?

Μπορείτε καλώντας μας στο 801 50 05 108 (από σταθερό), ή στο 211 411 0869 (από κινητό). Θα χρειαστούμε κάποιες πληροφορίες – όπως ον/μο, e-mail ή τηλέφωνο – για να ταυτοποιήσουμε το δώρο με τον λογαριασμό που αγοράστηκε. Μπορείτε να αλλάξετε ένα προϊόν με οποιοδήποτε άλλο μέσα από το κατάστημά μας.

Έχετε υπ’ όψιν σας, ότι σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να προμηθευτείτε τίποτε από το κατάστημά μας, η επιστροφή χρημάτων δεν θα γίνει σε εσάς αλλά στον πελάτη που έχει πληρώσει για λογαριασμό σας.

Για τις αλλαγές και επιστροφές των προϊόντων ισχύουν οι όροι και οι προϋποθέσεις, όπως και σε κάθε παραγγελία. Για περισσότερα ανατρέξτε στις παραγράφους Αλλαγές προϊόντων και Πολιτική επιστροφών.

 

Υπάρχει κάποιος κατάλογος της εταιρίας και των προϊόντων σας?

Όχι. Άλλωστε με την ταχύτητα που πολλαπλασιάζονται τα προϊόντα μας θα χρειαζόμασταν ένα κατάλογο κάθε δυο εβδομάδες – κάτι πρακτικά αδύνατον –.

Στο site μας επίσης θα βρείτε αναλυτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων μας, manuals, videos, reviews και γενικά υλικό που δεν θα μπορούσε ποτέ να βρίσκεται σε ένα κατάλογο hardcopy.

 

Έχει αποσταλεί η παραγγελία μου? Πως μπορώ να μάθω που βρίσκεται?

Μαζί με κάθε παραγγελία που αναχωρεί από την έδρα μας, αποστέλλεται e-mail με τα στοιχεία της. Εκεί θα βρείτε τον αριθμό της αποστολής – voucher – καθώς επίσης και στοιχεία επικοινωνίας με την εταιρία μεταφοράς (courier, ΕΛ.ΤΑ. ή μεταφορική).

Μπορείτε να μάθετε με τρεις τρόπους που βρίσκεται η παραγγελία σας – εφόσον βεβαία έχει αποσταλεί –.

  • Μπαίνετε στο site της εταιρίας μεταφοράς – courier ή ΕΛ.ΤΑ. – και πληκτρολογείτε τον αριθμό voucher της αποστολής στην σχετική σελίδα αναζήτησης
  • Καλείτε στο τηλέφωνο την εταιρία μεταφοράς, έχοντας υπ’ όψιν σας ότι θα σας ζητηθεί ο αριθμός voucher και τα στοιχειά της αποστολής
  • Φυσικά σε κάθε περίπτωση μπορείτε να καλέσετε και εμάς στο 801 50 05 108 (από σταθερό), ή στο 211 411 0869 (από κινητό) και να ‘αναζητήσουμε’ εμείς την παραγγελία για εσάς

 

Ψάχνω ένα προϊόν που δεν μπορώ να βρω στο site σας. Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω τελικά να το προμηθευτώ από εσάς?

Εάν υπάρχει το συγκεκριμένο brand – του οποίου το προϊόν ψάχνετε – στο κατάστημά μας, τότε αξίζει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας απαντήσουμε σχετικά. Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 211 411 0869, ή μέσω e-mail στο sales@JumpOut.gr.

 

Μπορώ να έχω περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν που με ενδιαφέρει?

Το περιεχόμενο του JumpOut εμπλουτίζεται με γνώμονα την καλύτερη ενημέρωση του επισκέπτη του και απώτερο σκοπό την σωστή επιλογή του προϊόντος που του ταιριάζει.

Προσθέτοντας λεπτομερή τεχνικά χαρακτηριστικά, πολλαπλές φωτογραφίες και videos, προσπαθούμε να υπερκεράσουμε το καταρχήν μειονέκτημα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος – δηλαδή την έλλειψη φυσικής επαφής με το προϊόν –.

Εάν παρ’ όλα αυτά θα χρειαστείτε περισσότερες πληροφορίες για κάποιο προϊόν, χρησιμοποιήστε την φόρμα επικοινωνίας, ή καλέστε μας στο 801 50 05 108 (από σταθερό), ή στο 211 411 0869 (από κινητό).

 

Χρειάζομαι πιστωτική κάρτα για να κάνω τις αγορές μου?

Όχι. Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή. Δηλαδή πληρωμή με την παράδοση των προϊόντων στην πόρτα σας.

 

Είναι απαραίτητο να είμαι χρήστης, για να κάνω τις αγορές μου?

Όχι. Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας ως απλός επισκέπτης του JumpOut.

Παρ’ όλα αυτά, εάν δημιουργήσετε ένα λογαριασμό θα έχετε τα εξής προνόμια:

  • ειδικές εκπτώσεις και προσφορές μόνον για τους χρήστες,
  • πλήρη παρακολούθηση - ιστορικό των παραγγελιών σας,
  • πλήρη διαχείριση του λογαριασμού σας,
  • newsletters με νέα προϊόντα και προσφορές που σας ενδιαφέρουν,
  • αποφυγή της πληκτρολόγησης των στοιχείων σας, κάθε φορά που ψωνίζεται από εμάς,
  • δυνατότητα να ασκήσετε κριτική στα προϊόντα, να ανεβάσετε τις δικές φωτογραφίες, να σχολιάσετε τις φωτογραφίες των άλλων users, ακόμη και να ανεβάσετε videos

 

Τι σημαίνει Group Sales?

Group Sales

Εάν είστε μέλη κάποιου συλλόγου, ή forum, ή κοινότητας, τότε μπορείτε να διεκδικήσετε σημαντικά μειωμένες τιμές σε σχέση με εκείνες του site. Είναι προφανές, ότι όσοι περισσότεροι είναι οι αγοραστές για ένα συγκεκριμένο προϊόν, τόσο μεγαλύτερη έκπτωση μπορούν να διεκδικήσουν.

Δεν υπάρχουν προκαθορισμένα ποσοστά έκπτωσης για τα προϊόντα που τυχόν σας ενδιαφέρουν. Η έκπτωση θα ‘διαπραγματεύεται’ κατά περίσταση – δηλαδή κατά προϊόν και αριθμό ενδιαφερόμενων –.

Π.χ. αγοράς Group

Έστω ότι είστε μέλος μιας κοινότητας με κοινό ενδιαφέρον το camping. Έχετε λοιπόν αποφασίσει στην τελευταία συνάντηση, ότι θα προβείτε σε αγορά νέων σκηνών 3-4 εποχών με συγκεκριμένες προδιαγραφές. Αφού συγκεντρώσετε τον αριθμό των ενδιαφερόμενων αγοραστών , μπορείτε να επιλέξετε μια σκηνή από την συλλογή μας και να εκφράσετε σε εμάς το ενδιαφέρον σας – με e-mail ή τηλεφωνικά –. Μην ξεχνάτε, ότι η έκπτωση αυξάνει με των αριθμό των πιθανών αγοραστών.

^